miércoles, 16 de mayo de 2012

NO M'AGRADA NI M'AGRADARÀ. (2)


No m’agraden els policies infiltrats. La seva presència és com una traïció al poble. L’innombrable diu que s’ha creat per evitar conflictes, però la veritat és que a mi em sembla una gran falta de respecte a la ciutadania que, se sent vigilada i espiada per aquests “agents”. Ahir els vaig veure a la plaça Catalunya i em vaig posar de molt  mala llet. D’aspecte inconfusible, encara que els que jo vaig veure, un grup molt compacte d’uns 20 o 25 (molt valents ells) no portaven la banda al braç, però la disfressa impecable de noi jove amb caputxa i barret i la seva alçada superior al metro noranta els feia ser detectats fàcilment. Penosos...
Es curiós com es va magnificar, desprès de la transició, la recreació dels mossos d’esquadra com la policia autonòmica, la policia del poble català, que venia d’ una intensa repressió per part dels grisos durant la dictadura i que s’han convertit en els més durs i repressius de la península. Penosos...

No hay comentarios:

Publicar un comentario