jueves, 17 de mayo de 2012

NO M'AGRADA NI M'AGRADARÀ...(3)


No m’agrada la cara dura que demostra el senyor Mas (heu notat que s’ha perdut allò del molt honorable... ja no ho eren aquells, però la cosa ha anat degenerant amb celeritat). El president anuncia les noves retallades dient que les que fa el govern de l’altre, del Rajoy, són insuficients. El tio té la cara dura d’anunciar que vol empitjorar l’ensenyament (augmentar el nombre de nens per classe, acomiadar milers d’interins, anular les beques per estudiants, és empitjorar l’ensenyament. Això li dirà qualsevol ensenyant.)  mentre es fot un banquet rodejat de desenes de llepaculs. Només amb el que s’estalviaria privant-se d’aquests banquets vergonyosos (centenars a l’any) s’estalviaria tant com retallant en l’ensenyament. Mentrestant el poble omple els menjadors socials. Penós...
I jo em pregunto: I tu, què fas per evitar-ho? I tu? I tu? I tu?
Saps que hi ha multitud d’associacions de professionals i de ciutadans que van a totes i estan lluitant pels drets de tots?
Au! Anima’t i lluita. Ves-hi a totes.
Tots junts ho aconseguirem! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario